Vi har gått igenom en mängd litteraturtermer tidigare. Nu vill jag att ni läser utdraget "Om någonting händer" av Håkan Nesser och använder termerna till att analysera texten. Kom ihåg att det inte finns några rätt eller fel när ni analyserar. Det är högst personligt hur vi tolkar texter. Kommentera med för- och efternamn.